16 Eylül 2011 Cuma

Oglusumun Yasgünü Ve Ugur Böcegi Pastasi


 Gectigimiz günlerde oglum Semih iki yasini doldurdu. Ugur böceklerine bayiliyor. Her gördügü yerde "u böbegi" diye heyecanlaniyor. Bende bu vesile ile ona bir ugur böcegi pastasi yaptim. 
Pastanin pandispanyasi kakaolu, icerisinde krema, labne peyniri ve mandalina var ve disida yine cikolata ve seker hamuruyla kapli. Malesef pasta tam isdtedigim gibi olmadi. Artik sunu anladimki, koyu renk boyalar seker hamurunu bozuyor, adeta hamuru eritiyor. Haliyle pastayi kaplamakta cok zor oluyor. Sanirim bundan sonra acik renkli pastalara agirlik verecegim. 
Ugur böcegi pastasini ailemiz icin yaptim. Kres icin hazirladigim pastalari önümüzdeki günlerde yayinlayacagim...


   

3 yorum:

  1. Mutlu yillar Semihcik.... Ellerine saglik arkadasim.... Pastan cok sirin olmus....

    YanıtlaSil
  2. Semih'in daha nice neşeli, renkli, eğlenceli güzel yaşları olsun Gülsümcüm.. Ayrıca ellerine sağlık.. uğur böceğine bizde bayılıyoruz;)) Bu arada çok haklısın koyu renk hamurlar malesef çok yumuşak oluyor.kattığımız boya miktarından..özellikle siyah ve kırmızı. ben çoğu zaman bir gün önceden hazırlıyorum ,biraz daha kendini toparlıyor.ama bazen bir gün önceden hazırlamak münkün olmuyor o zaman da hamuru hazırladıktan sonra 1-2 saat açıkta bırakıyorum. sanki eklenen sıvı biraz uçuyor. ,o ıslaklık azalıyor.çok az nişasta da ekleyebilirsin. tekrar ellerine sağlık.. görüşmek üzere.. Şermin..

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel yorumlariniz icin sizlere tesekkür ederim...

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin tesekkürler...