19 Haziran 2011 Pazar

Mangal Keyfi Pastasi

Is arkadasim yeni tasindigi evine bizi mangal keyfine davet etti. Bütün is arkadaslari toplanip gittik. Hava o gün cok yagmurluydu bu yüzden bahcede pek oturamadik ama yinede güzel bir aksamdi. Hepimiz yiyecek bir seyler yapip götürdük. Bende tabiki bir pasta yaptim. 
Pastamin üzerindeki figürler is arkadasimi, esini ve kizini simgeliyor. Esi MSV takimini tuttugu icin onun tisörtüne bunu yazdim ve biraz kilolu yaptim. Kücük kizlarida uzun sari sacli figüründe oldugu gibi...
Pastayi daha öncede yapmis oldugum bu tarife göre hazirladim. Cilekli ve kremali, cok lezzetli bir pasta. Bu arada bu insan figürleri benim ilk denemelerim. Insallah ilerleyen zamanda daha iyilerinide yaparim :)  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz icin tesekkürler...