20 Haziran 2011 Pazartesi

Susamli Cubuklar

Cay saati icin harika bir lezzet olan bu cubuklarin tarifi Öcala ait. Bende susamli cubuklari cok sevdigim icin hemen denedim. Sonuctan cok memnun kaldim o yüzden sizinle paylasiyorum...

Malzemeler:
200g tereyag
1 cay bardagi yogurt
1/2 cay bardagi sivi yag
1 tatli kasigi tuz
1 yemek kasigi seker
1 paket kabartma tozu
1 yumurta
1 yemek kasigi sirke
1/2 yemek kasigi nisasta
alabildigi kadar un


Hazirlanisi:
  • Tereyagini bir kap icerisinde tuz ve sekerle cirpiyoruz
  • Sivi yagi, yogurdu, sirkeyi, nisastayi ve kabartma tozunuda ilave edip karistirmaya devam ediyoruz
  • Alabildigi kadar unu karisima yedirip kulak memesi yumusakliginda bir hamur elde ediyoruz
  • Hamuru yarim santim kalinliginda acip parmak kalinliginda saritler kesiyoruz ve bunlari yagli kagit serilmis tepsiye diziyoruz
  • Önceden isitilmis 170 derecelik firinda üzerleri hafif kizarana dek pisiriyoruz 
  • Afiyet olsun!
 

2 yorum:

  1. Senin de ellerine saglik canim benim... Öpüyorum tatli yanaklarindan...

    YanıtlaSil
  2. cubuklar nefis görünüyor...
    ellerine saglik canim

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin tesekkürler...