16 Şubat 2013 Cumartesi

Miki Fare Kulüp Evi Pastasi


Merhaba arkadaslar,
bugün ikinci kulüb evi pastasini teslim ettim.
Bu sefer Alperin 5. dogum günü icindi pastam. 
Keki vanilyali idi. Icinde ise kremsanti beyaz cikolata ve cilek bulunuyordu. Umarim tadini begenmislerdir...
Bu bana göre yaptigim en zahmetli pastalardan, cünkü ön hazirligi cok fazla... Ama yinede pasta yapmak cok zevkli ;-) Pastayi sahibine ulastirana kadar aklim cikiyor basina bir is gelecek diye. EEE evde nede olsa bitane afacanim var. Üstüne üstlük bu afacan seker hamurunu sevince dahada tehlikeli olabiliyor. Bir keresinde oglumun anaokulu icin cok miktarda kapkek hazirliyordum. Bu sirada modelledigim gözleri bi kenara koyduydum. Bir baktimki gözleri yemis :)
Neyse Allahtan yeterince hamurum vardi ve yine yaptiydim gözlerden...
Neyse bu kadar hosbes yeter ;-)
Almanca anlayan okurlarim: Facebooktada beni takip edebilirsiniz. Facebook sayfamin ismi: Meine Tortenwelt.

Hepinize iyi aksamlar...

Gülsüm



2 yorum:

  1. Süppeeer olmus,ellerine emegine saglik caniiim.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Cok ssgol. Yaptiklarima geri donusum alinca cok seviniyorum ;-)
    Sevgilerimle
    Gulsum

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin tesekkürler...