28 Şubat 2013 Perşembe

Seker Hamurundan Bebek Kurabiyeleri


Merhabalar hepinize,

yine sizlerle paylasmaktan mutluluk duydugum bir Postum var.
Bu gördükleriniz Buglem Bebegin hastahane ziyaretcileri icin kurabiyeler... Kiz cocugu icin olunca gercekten görüntüsüde farkli oluyor. Pembis pembis cok tatli oldular.... Kurabiyeleri cok uzaklara yolladim. Bahar hanim kurabiyelerini teslim alana kadar, kalbim küt küt atti diyebilirim. Sürekli acaba saglam varirmi. Hadi kirilirlarsa diye korktum. Ama cok sükür sapasaglam bir sekilde adreslerine ulasmislar. Bunu duyunca bir oh cektim :-)
Kurabiye arajmani hazirlamak gercekten cok zevkli, özelliklede bebek kurabiyelerini yapmak tam benlik....
Buglem bebege hayirli ve uzun ömürler diliyorum... Allah onu annesi ve babasiyla birlikte uzun ve saglikli bir ömür versin insallah....

Sevgilerimle....

Gülsüm 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz icin tesekkürler...