16 Nisan 2013 Salı

Cocuklar icin Kapkekler


Merhaba okuyucularim,
hepinize güzel günler diliyorum. Iki gündür ilk bahar gelebildi nihayet. Gercekten havanin güzel olmasi insana mutluluk veriyor. Henüz pek tadini cikaramadim ama en azindan balkon saksilarina baharatlarimi ektim. Bakalim cicekleride ekecegim insallah... Eee sadece pastalarimizi degil cevremizide dekore etmek güzel birsey. Insan yasadigi yeri temiz tutmaliki, orasi huzurlu olsun... Yuvayi disi kuslar yaptigi icinde azcik süs püste fena olmayabilir ;-)
Bu kapkekleride sizinle paylasmak istedim. Gectigimiz günlerde bir kermes icin hazirlamistim. Duydugum kadariyla cocuklar bayilmislar... Ben normal kek hamuruyla yaptim kapkekleri. Sizde istediginiz bir kek hamuru ile yapabilirsiniz...
Tekrar görüsünceye dek hoscakalin ve günesin tadini cikarin....

Sevgilerimle...
Gülsüm

2 yorum:

  1. bayilmazlar mi hic cok guzeller:)

    YanıtlaSil
  2. sagol cok tesekkür ederim, dogrusu cok oyaladigi icin cok fazla yapamadim, gönül isterdiki cok daha fazlasini yapabilim...
    Sevgilerle
    Gülsüm

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin tesekkürler...