6 Nisan 2013 Cumartesi

Pembeli Hello Kitty Pastasi


Selamlar hepinize,

ikinci kez Hello Kitty'yi temalibir pasta yapma firsatim oldu. Hem pembis pembis, hemde Hello Kittyli bir pasta yapmak cok keyifliydi... Ünlü cizgifilm kahramanlarini, yani hepimizin tanidigi karakterleri yapmak zor oluyor, cünkü cok benzemesi gerekiyor. Bastan sagma olmamasi icin elimden geldigince detaylara önem veriyorum derken bir figür icin baya ugrasiyorum. Sizlerde nasil acaba bu cok merak ediyorum... Acaba diger pastaci arkadaslardan, hamurdan figürleri cabucak yapiyorum diyen varmi?
Unutmadan sunuda söyliyeyim, pastanin tasarimi bana ait degil. Ben Merve hanimin istedigi ve tarif ettigi gibi yapmaya calistim sadece. Umarim begenmislerdir.
Her neyse iste karsinizda Saranin ikinci yasi icin yaptigim cikolatali kremali, Hello Kitty pastam...
Bir dahaki yazimda görüsmek üzere hoscakalin... Aaaa birde unutmadan, simdiden yorumlariniz icin sagolun ;)
Sevgilerimle...

Gülsüm

 

1 yorum:

  1. gulsum hanim merhaba pastaci arkadasin pek sayilmam ama bende hasir nesirim bu islerle ama boyle net ve guzel figur henuz yapamadim soyliyim:)aksam tavsanli pasta yaptim bende. figurleri yapa yapa hizlancaksiniz ayrica bazi figurler cok soguk bazilari ise acemice calisildigi cok belli bu figurde ise baktigimda ayni seyi goruyorum bildigimiz hello kiti sadece sordugunuz icin soylemeliyim kol yerleri oturmamis yada yapismamis gibi duruyor bol siparisler kolayliklar dilerim

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin tesekkürler...